سایبر سکس

 سلام عزیزان

در کوی و برزن با نشاطی وصف ناشدنی با چرخ چینی خود که اخیرا با وام موسسه قوامین خریده بودم طی طریق میکردم که از دور کس خلکی آشنا دیدم چون نزدیک تر شدم دیدم آری اوشگول قالب ساز است که قالب تهی کرده از هیبت من بر روی چرخ چینی چون مرا دید با آوازی بلند ندا داد بچه مثبت دیر زمانی است تو را میجویم گفتم چه شدست گفت بلاگمان به گا رفته اگر آپ نکنی و چنان شد که من دوباره مجبور به ماتحت فرسایی بر روی این صندلی شکسته شدم تا مطلبی در دنیای گشاد وب از خودم در وکنم .

 سایبر سک.س چیست؟

 به کلیه اطلاعات یا ارتباطاتی که یکنفر نسبت به جنس مخالف از طریق دنیای گشاد وب حاصل میکند سایبر سک.س گفته میشود  . سایبر سکس در بدو امر بصورت تفنن و نوعی کنجکاوی بروز کرده و دیری نمی پاید که تبدیل به اعتیادی غیر قابل انکار میگردد  اعتیادی که وقت را  چونان اژدهایی می بلعد و در پایان انسان دهانش را عاری از طمع حلاوت و خسته از ذکر حلوا حلوا می یابد. زمانی که از مجامع عمومی مانند سایت دانشگاه و کافی نت ها کانکت میشدم به عینه میدیم دخترکانی زه وار در رفته ای را که باولع خاصی به صفحه کیبورد چشم دوخته بودند و مانند تایپیست های حرفه ای تایپ میکردند دلم به حال پسر آن طرف خط میسوخت .

در طی چند سالی که در کوچه پس کوچه های وب سرک میکشیدم چندین قرار اینترنتی رفته ام که هر بار با آنچه غیر از آنکه میپنداشتم روبرو شدم نمیدانم چرا اما این فرضیه بر من مسلم شده است که دخترانی که صدای زیبایی دارند دارای چهره ناموزون با صدایشان هستند شاید چت نوعی استعاره باشد از تمام ذهنیات زیبا و مسلم است ذهنیت انسان از هر چیز شیرین تر و زیبا تر از عینیت آن است .

شبی را یاد دارم که از روی تفنن سرکی کشیدم به یکی از روم های یاهو با آی دی که حکایت از این داشت که من دخترم به محض ورود احساسات پسران آنطرف خط با جملات قصاری در پنجره های کوچک یاهو چون سیل به سمتم روانه شد.که همه حکایت از تنهایی یا شق درد شان داست که علاج آنرا در روم های یاهو میافتند در این بین پسرکی از خدا بیخبر وب داد و من هم وبش را پذیرفتم وب که باز شد

وب که باز شد چیزی از صورت پسر آنطرف خط پیدا نبود زاویه وب به گونه ای تنظیم شده بود که جز پاها و شکم مو آلودش چیزی پیدا نبود چنان شق درد به سلول های مخش فشار آورده بود که هر تکستی که حاکی از ابراز علاقه من به او بود به سختی باعث بر آشفته شدنش میشد من ابراز تمایل و اصرار میکردم که وب را به گونه ای تنظیم کند تا صورتش را ببینم و او نیز طفره میرفت و تمایل به سک.س چت داشت.                                                                     بقیه ماجرا رو به روایت تصویر در پایین ببینید. کار به جایی کشید که پسر رو به خود ارضایی آورد و مرتب به من میگفت حرف سک.سی بزن تا  لذت بیشتری ببرم .

اونجا بود که فهمیدم که دو چیز هیچ وقت نمیخوابند :

1-بخت آدم خوشبخت

2-ک ..ی.. ر  آدم بدبخت

 

 

   
نظرات 38 + ارسال نظر

سلااااااااااااااام
من اولللللللللللللللللل!

دلتنگ 1385/06/21 ساعت 03:05 ب.ظ

خاک تو سرت.. مطلبت خیلی علمی بود.

عجب باباااااااااااااااااااااا!
حالا واقعاً نمی دونی کی آپییییییییییییییییییییییییییییده؟!
اونم به این پر محتوایی؟!:d
خیلی بی ادبانه بود!
از دفه بعد اگه بازم اینجوری باشه باید یه فکری بکنم!
اینجوری نمیشه!
وب بچه محله من باید اینجوری باشه؟!؟!؟!؟!
بازم میام
اما با یه فکر خوب میاااااااااااااااااام!!!
اوشگولی میوووووووووووووووووووووو

ابوذر 1385/06/21 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.kashkool3.persianblog.com/

بابا مطلب علمی
خیلی باحالیییییییییییییییییییییییییییی
ـ خنده از ته اعماق وجودم )

رسول 1385/06/21 ساعت 03:44 ب.ظ

کسخل تو خیلی خری تو چرا بلاگ اسکای رو ترکوندی؟ وبلاگهایی مثل تو باحال تو اینطور جاها نمینویسند حداقلش بلاگ اسپوت هست.

واااااااااااااااااااااااااااااای
هنوز نخوندم و نمی خووووووووووووووووووووووونم
تا عکس هاشو دیدم از وب اومدم بیرووووووووووووووووووووون
خاااااااااااک بر سر شدیم
اینا چی بود آخه
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

نمکپاش 1385/06/21 ساعت 10:31 ب.ظ http://namak-paash.blogfa.com

پسر عکسا ضایس برشون دار
بازم میام.تو هم بیا.می بینمت...

بنیامین محمدی 1385/06/21 ساعت 10:40 ب.ظ http://ariamail.com

دروود
آقا این چیه!!!!!!!!!!!!!
اینو که دیگه بهش نمی گن وبلاگ!!!!!!!!

دلمو شکستی!! به خدا جزء اولین وبلاگایی بودی که من ادت کردم تو وبلاگم Blogroll !!!‌ولی.....

بازم میگم موفق باشی

بدروود

بنیامین محمدی 1385/06/21 ساعت 10:42 ب.ظ http://ariamail.com

دروود...

یادم رفت از اصبانیت باید بگم!!!‌ که این مشکل فقط و فقط تو کشور جهان سومی ما هستش!!!!

متاسفانه آره.

سلاااااااااااام

خیلی قشنگ بووووود آپت

ممنون

ایوووووووووول

همش خووووبه به جز اون عکسه

من هم آپم بیا پیشم

بای بای

جادوگرپیر 1385/06/22 ساعت 01:13 ق.ظ

ببین
دو باره اومدم بگم اوشگوللل
عکس ها رو بردار
این پست رو حذف کن

چشم

دلسوز 1385/06/22 ساعت 01:32 ق.ظ http://delmoft.blogspot.com/

خیلی باحال و اموزنده بود به این دلیل از مطلب شما کپی برداری کردیم و در پربینده ترین سایت جوانان دنیا قراردادیم
ادامه بده موفق باشید

باشه.قربونت

ممل کینگ کنگ 1385/06/22 ساعت 02:55 ق.ظ

ولی پسره خیلی کون هست ، از رون پاهاش معلومه
یه بار از ما آی دی خواسته بودی
در چه زمینه خواهد بود ؟

ایول خوشم اومد به همه جا دقت میکنی.
حالا تو یه زمینه هست نمیشه اینجا گفت. یا با ایمیل یا با آیدی ممنون میشیم.

مهران 1385/06/22 ساعت 03:24 ق.ظ http://doostatdaram.blogspot.com

منم از این تجربه ها داشتم. حتا با نیت خیر و برای رضای خدا تا آنجا پیش رفتم که طرف دچار انزال هم شد. خب جوون بود دیگه، منم بهش حسابی حال دادم!

ممد 1385/06/22 ساعت 03:53 ق.ظ http://m4ndm.org

استغفرا..
ااااااااااااا
این بابا چقدر جوگیر و دربهدر بوده
یعنی اینقدر زده زیر گلوش
جلل خالق
خب بهش میگفتی یه سوراخ کلیدی چاه فاضلاب حمومی چیزی پیدا میکرد خودشو راحت میکرد

به حضرت اوشگول هم سلام ما را برسون مثبت جون
فداتون بچسبم
زت زیاد

قربونت.
آره خیلی رفته تو نخش

السلام برادر بزرگوار اوشگول
جوون داداش یه لحظه فکر کردم اشتباه اوومدم
دهنت سرویس ، حسابی بچه مردمو از راه دور گاییدی
که اینجور ... جناب عالی هم یه کاراکتر رویا خانم داری
خیلی با مفهوم رویا
چه بسیار از این رویاها که آدمو به ... فنا برده
رویا و خواب و خیال

اوشگول جان خیلی وحشتناک با این مطلب علمی شما حال کردیم

۹کرم داش

نفیسه 1385/06/23 ساعت 12:37 ق.ظ http://nl121.blogfa.com

سلام چطوری خوفی
یه عکس هم از دسته عمو میزاریم(چشمک)
ای بابا بازم چت
من خودم اصلا چت نمیکنم
خوشم نویاد
البته زیاد چت نمیکنم
چت که میکنم)خنده موزیانه)

lol
باشه عکس اون هم میزاریم.

عجب !!!

تو بلاگ www.he-she.mihanblog.com آپم ...
وقت کردی یه سری بزن نظرتو راجع به کاریکاتوره بگو !!!

آرش 1385/06/23 ساعت 09:43 ب.ظ http://xak.blogspot.com

واقعا که خیلی مسخرس...

بله

مهری 1385/06/24 ساعت 11:49 ق.ظ http://missmehri.blogfa.com

عجب ... چه کارا

ستاره 1385/06/24 ساعت 12:21 ب.ظ http://herkoolenini.mihanblog.com

سلام خیلی خیلی باحال بود ... خیلی بیمعرفتینا ..... من دفعه دومه که میام ولی شماها یه دفه هم نیومدین..... بدا...

محمد 1385/06/24 ساعت 01:20 ب.ظ http://mohammad.caspianblog.com

سلام
چقدر یادداشتهات عوض شده!!!!!!!!!!!!!!!!

ستاره 1385/06/24 ساعت 10:00 ب.ظ http://herkoolenini.mihanblog.com

سلام سلام بازم سلام .... میگما چرا هر چی می نویسید مشخص نمیکنید که کی نوشته؟؟ شایدم نوشتیدو من ندیدم ... مرسی که اومدین ... یه چیز بگم؟



بگم؟؟ یا نگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



خب حالا میگم با تبادل لینک موافقید یا نچ؟؟؟

اگه موافقید خبرم کنید چون خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به خدا راست میگما ....... بوس!!!

آره درست میگی از این به بعد معلوم میکنیم.
این نوشته رو که بچه مثبت نوشته.

ویدا 1385/06/25 ساعت 01:19 ق.ظ

بابا همه چیزو که نباید به تصویر کشید!!!
چندش آور بود.

ستاره 1385/06/25 ساعت 07:26 ق.ظ http://herkoolenini.mihanblog.com

سلام ...مرسی که اومدی... من لینکت و میزارم .....

یکی مثل من 1385/06/25 ساعت 08:58 ق.ظ

اولا :



من جدن مطمئنم که دوتایی تان طنز نویس های خیلی موفقی می شین اگه فقط از کس و کیر ننویسین ................












دوما :




جدا از شوخی و هر چیز دیگه من باور نمی کردم بیست ساله و بیست و دو ساله باشید .....
قلمتان - ذهنتان - دایره ی واژگانی تان آن قدر توپ و خوب است که من فکر می کردم باید بزرگتر از این حرف ها باشید ....
پس یعنی خیلی خوب است ....
نوشته هایتان خیلی جالب است ولی حیف که نمی توانم به برادرم نشانتان دهم ....
چون نمی خواهم منحرف شود ....
ای کاش در مورد هر چه می توانستید می نوشتید ....
اینجا مگه تریبون آزاد نیست !




















سوما :



من بازم میام ....

نمیشه کمی در حریم ادب حرکت کنی؟
اونجوری آدم یه چیز خوب رو از روش خوب یاد می گیره
موفق
با
شی

حاج دلسوز 1385/06/26 ساعت 03:25 ق.ظ http://delmoft.blogspot.com/

دوستان من نویسنده را تحریک کردم نه که تخمهایش را مالیدم هرگز بلکه چند دقیقه در سایت ما به بهشت رسید و انتحاری انجام داد هر چند که چاشنی عمل نکرد
یا علی
بازدیده کننده محترم به سایت ما وارد نشوید که
همش کردن خودت است
مهدی بیا دنیا شده فساد

[ بدون نام ] 1385/06/26 ساعت 01:26 ب.ظ

اصلا جالب نیست

سارا 1385/06/28 ساعت 01:43 ق.ظ http://saturn64.blogsky.com

می دونی مطالبی که می نویسی حقیقت جامعه ما رو نشون می ده... آخه چرا باید این جوری باشه... ما ایرانی ها همه جا باید خودمونو نشنون بدیم... در جوامع دیگه چت کردن تبادل اطلاعات ولی در جامعه ما متاسفانه شده سکس...

ستاره 1385/06/28 ساعت 09:43 ب.ظ

جالب بود فکر کنم خدای نمک باشی بین بر و بچ محل ...اره ...پس چاکر داشیییییییییی

نانسی 1385/08/29 ساعت 02:12 ق.ظ

خوب بود ولی کاش حجابش را ورمیداشتی

[ بدون نام ] 1386/09/08 ساعت 11:28 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد