نازنین دختر همسایه روبروئی

ره چنان بسته ست که پرواز نگه

 ره چنان بسته است که پرواز نگه

درهمین یک قدمی میماند

کورسوئی زچراغی رنجور

قصه پرداز شب ظلمانی است

نفسم میگیرد

که هوا هم اینجا زندانی است

حکایت این ماشین ما شده حکایت پراید ممد صادقی ، شدیم سوژه  رفقا آقایون خانوماخیلی سخته آدم اعصابش از این دوره زمونه مگسی باشه بعد بیاد اینجا بخواد چرت وپرت بنویسه اصلن حسش نیست اما چه میشه کرد هر از چند گاهی باید رو این صندلی شکسته بنشینم و تو دنیای  گشاد وب به قول بعضیا آپ کنیم .

دیروز بعد از مدتها سوار تاکسی شدم راننده یه پیرمرد بود و چه پیرمرد جلبی چراااا؟؟ میگم خدمتتون بعد سوار شدن یکم جلوتر یه آقای دیگه هم سوار شد و چون تاکسی پر بود کنار من نشست جلو ،، من به راننده نزدیکتر شدن همانا و رفتن دست حاج آقا تو لنگ و پاچه ما هم همانا من مونده بودم خدایا آخه من این وسط چی بگم تصمیم گرفتم بیخیالی طی کنم به قول گفتنی ما که از خودمون شک نداریم به مقصد که رسیدم بهش گفتم حاجی پسندت شد مثه منگلا نگام کرد و بقیه پولمو پس داد .

از ماشین که پیاده شدم با خودم گفتم خاک بر سرت نازنین که واسه جنس به این خوبی که تو همه سنی مشتری داره اینقدر شلنگ و تخته میای  نازنین کیه میگم خدمتتوووون .

این پرتره رو بابا بزرگ مرحومم وقتی 1 سالم بود از من و نازنین کشید نقاشیش زیاد خوب نبود اما عمق مطلب و  بخوبی نشون داد نازنین  دختر همسایه روبرویی و همبازی همیشگی من بود و هست هیچ وقت یادم نمیره وقتی زبون باز کرد اولین جمله ای که میگفت این بود ( دووولت و برم) چیزی که الان هم میگه اما به یه شکل دیگه . دو سال و نیمش که بود از خونشون فرار کرد اما چون درست نمیتونست راه بره زود پیداش کردند تو سه سه سالگی وقتی داشت با من حال میکرد مامان باباش دیدنشو از اون به بعد دیگه نذاشتند همراه با اونا فیلم سوپر ببینه خودش تو دفترچه خاطراتش این حادثه رو بعنوان دردناکترین حادثه زندگیش یاد کرده  تو جشن تولد هفت سالگیم یه اسپری ویاگرا به من هدیه داد و آبروی من و پیش همه فامیلامون برد . به هر حال بد چیزی نیست خودش میگه که جز من کسی و نداره اما من بیست و دو  ساله که به این حرفش شک دارم .

 

   

شاید از عکس  بالا بتونید تفاوت دختر و پسر و از همون بچگی درک کنید به بهترین و منطقی ترین برداشت از رو عکس من و نازنین به قید قرعه یه هدیه  به رسم طاغوت نه ببخشید تابوت ای بابا به رسم یابووو میدیم خوب عزیزان شومبوس گومبولی ، من دیگه برم یه چرخی تو خیابون بزنم نه صبر کن یه چیزی یادم افتاد راستی پلیده از رو این عکس میتونی آمار چیز منو روو کنی اگه تونستی خبرم کن بای .

بد آموزی در محل

 سلام

دیروز تو خونه بودم که دیدم که یکی دستشو گذاشته رو زنگ و بر نمیداره اومدم اف اف و بر داشتم و گفتم کیه که یه مرتبه یه خانم نیمه محترمی گفت میای دم در یا بیام اون تو جرت بدم منم از همه جا بیخبر گفتم زحمت نکشید الان میام دم در همون جا جرم بدید راحت ترم مثه گوله رفتم در وباز کردم دیدم همسایه بغلی با پسر 12 سالش دم در ایستاده گفتم سلام مهناز خانم گفت چه سلامی چه علیکی این رسمشه گفتم رسمه چی گفت صد بار گفتم وقتی تو محل با رفیقات  جمع میشید و چرت و پرت میگی این بچه ما رو تو جمع خودتون راه ندید پسرم دیشب به باباش گفته مردیکه کس لیس گفتم خوب بچه یه چیز دیده حتما که به زبون میاره گفت ااوا خدا مرگم آخه چند روز پیشا هم به خاله کوچیکش گفت کونده پریود از همه بدتر دیشب میگفت عمه پروانه اش تک پرونه گفتم خوب اگه اینطوریه مادر یه همچین بچه ای با این روحیات و باید گایید تا این حرف و زدم دیدم گل از رخ مهناز خانم شکفت و گفت اوووا آقا شایان شما هم که همش حرفش و میزنی کی میخای عمل کنی یه مرتبه بچه گفت مامان شب به بابا میگم که جنده رسمی شدی منم بلافاصله گفتم مهناز خانم دیدی گفتم بچه هرچی و میبینه میگه خدایی عیب رو منو بچه محلا نذارید .

حرضت عباسی ما خیلی زور میزنیم غلت املائی نداشته باشیم اما احیانا اگه غلت املائی داشتیم بدونید عمدی این کارو کردیم تا شما عزیزان این غلت ها رو بگیرید و ما به قید قرعه به هفت هشت تای شما چند تا فحش آب دار هدیه بدیم .

 

خیلی از عزیزان تقاضا کرده بودند که اگه میشه  یه عکس کوفتی از خودتون بزنید تو این وبلاگ من به درخواست شما لبیک میگم این دفعه عکس اوشگول و در پست بعدی عکس خودم را میزنم اینجا اما خدائی ازعکسای ما سوء استفاده نکنید واسه مخ زنی اینترنتی ...عکسی که در رو به رو مشاهده میکنید متعلق است به اشگول (مدیر مسئول ، طراح و نویسنده ) این وبلاگ بعضی از وقتا که مطلب جدید نداره واسه نوشتن میشینه دم در و خوش آمد میگه نکته جالبی که جاداره به اون اشاره کنم اینه که سایز ک..ی..ر این آقا توسط یکی از دوستان اینترنتیش (پلیده خانم ) کمتر از 20 سانت برآورد شده که همین امر باعث تکدر خاطر ایشون شده و مدتی هست بخاطر همین موضوع  با هیچ دختری ارتباط برقرار نمیکنه حتی فخری اوپلی ( جنده محل) که جا داره همین جا از زحمات شبانه روزی فخری در جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان محل تشکر کنم و از همین جا بوسه میزنم به جای جای بدن این دختر  زحمت کش و از بچه محلا عاجزانه تقاضا دارم همانطور که در روایات اومده مزد آدم زحمت کش و قبل اینکه عرقش خشک بشه، بدید . و از پلیده خانم هم بخاطر این اخلاق غیر ورزشی انتقاد میکنم خوبه  ما هم از رو عکس دخترا بگیم کالیبرشون چنده !!!! (باور نمیکنی عکستو بفرست)

نتیجه گیری : ما از مطالب بالا نتیجه میگیریم که با معرفت باشیم و همیشه به پدر و مادر خود احترام بگذاریم و شبهای جمعه خیلی خیلی در پارک بازی کنیم تا خسته بشویم و زود خوابمان ببرد تا مامان و بابا هم از دست ما راضی باشند

 

امان از تجربه

 سلام

دیده بودم که بعضیا از رو پیشونی آدم بخت اقبالش و بخونن اما ندیده بودم کسی از رو عکس آدم سایز چیز آدم و رو کنه قضیه از این قراره که من تو پست قبلی یکی از معضلات اجتماعی که شق درد هستش رو بررسی کردم به شرحی که در پست قبلی میبینید یکی از دختران غیور که ظاهرا اوشگول و دیده بود در یک کامنت پر محتوا گفته بود که 20 سانت بهت نمیاد و من از اینجا اعلام میکنم که هر کی میخواد سایز چیزش بیاد دستش کافیه عکسشو واسه این خانم با استعداد ایمیل کنه تا ایشون بنا به تجربیاتی که در این زمینه دارند بفرمایند که به کی چند سانت میاد . ( امان از تجربه)

این روزا با بچه 5 سالش هم با ترس و لرز میشه کل انداخت چه برسه به هم سن و سال خود آدم . کامپیوتر و اینترنت و ماهواره و ... باعث شده این جقله ها که وقت آزاد دارند هر چی و که دوست دارند یا واسشون علامت سواله بصورت عینی ببینن و یاد بگیرن اگه قدیما میگفتند فلانی چشم گوشش بازه الان باید بگیم فلانی چشم و گوشش دریده ست.

مثلا این روزا اگه بچه ات ازت پرسید بابا دختر بچه همسایه بالایی چه جوری بوجود اومد و تو گفتی که بابا مامانش از تو کلم پیداش کردند مطمئن باش بهت میگه اااهه پس فقط تو خونه ما بکن بکنه !!! بنظر من تو این زمونه باید طرز استفاده کاندوم را از مهد کودک به بچه ها یاد بدند تازه اگه بلد نباشند که مطمئنن بلدند .

چند هفته پیش بود پیش یکی از رفقا که مغازه خدمات کامپیوتری داره بودم دو تا دختر 15-16 ساله اومدند و دو تا سی دی دادند واسه رایت کردن چون مغازه شلوغ بود سی دی هارو گذاشتند و گفتند نیم ساعت دیگه میایم میبریم از رو کنجکاوی سی دی ها رو که باز کردیم دیدیم فیلم سوپر درجه یکه یکه وقتی برگشتند سی دی ها رو ببرند قیافه هاشونو که دیدم شرمم شد متلک بگم دو تا بچه با قیافه معصوم و میدیدم روبروم که بزودی با این روندی که پیش گرفتند از راه به در میشند و با محدودیت ها و عقایدی که تو ایران هست بزودی مهر جنده رسمی یا تک پرون فرد اعلا روشون میخوره .

نظریه فروید هیچ جای دنیا مصداق نداشته باشه تو ایران فعلی مصداق داره با این همه محدودیت الکی نمیخوام حرفای پست قبلی رو واکس بزنم اما نیوتن هم با اون عظمت علمیش اولین دختر سکسی و که دید معاملش بهش گفت خاک بر سرت با اون قانون جاذبه ات چون من دارم میام بالا .

 

نتیجه گیری : از مطالب بالا هر نتیجه ای بگیرید من قبولتون دارم پس راحت باشید .

 

حس بی منتها

این روزا همش دنبال یه لقمه نون حلالیم  گذشت زمانی که با یه ماهی جوبی و لاس خوشکه هاش از پشت گوشی تلفن سرم گرم میشد این روزا فقط پوله که ارضام میکنه فقط پوووووول به قول رفقا دوریالی تو هوا میزنم اما چه فایده که عمر گران داره به سرعت برق و باد میگذره

امشب دلم تنگ شده واسه دوره ۱۵ تا ۲۰ سالگیم یکی از رفقا گفت اگه دلت تنگ شده جاشو با کونت عوض کن تا دلت گشاد بشه و اونجات تنگ اما فکر کنم چرت گفته باشه به نظر من که نمیشه جاشونو عوض کرد حالا تا نظر شما چی باشه خدا میدونه

روز پنج شنبه تو شرکت با یکی از بچه ها یه شوخی کردیم مردیم از خنده یه قرص ویاگرا رو پودر کردیم و با چای شیرین خورد بد بخت دادیم تا دم دمای ظهر پیرهنشو انداخته بود رو شلوارش و بساط کرکر و خنده ما به راه بود  

 من کلی فکر کردم با خودم و آخرش به این نتیجه رسیدم که بزرگترین معضل پسرای ایرونی بعد از بیکاری  شق درد هستش اگه شق درد نبود ترافیک هم نبود جرم و اعتیاد هم نبود پس اگه میخوای راحت زندگی کنی برو سرشو بذار لب باغچه و با سنگ بزن رو کلش لا مصب از همون صبح اول وقت اعلام وجود میکنه وقتی صبح زود از آدم از خواب پا میشه میبینه ۲۰ سانتیمتر با رختخواب فاصله داره خلاصه بگماز همون اول صبح مسولیت کلیه کارها رو بعهده میگیره تا بادش بخوابه

این روزا دختر رو که میبینم حسودیم میشه طرف یه قدم راه هم پیاده نمیره کلی عشق و حال میکنه تازه ناز هم میکنه از همه مهم تر اگه وبلاگ هم داشته باشه میاد از داد و ستد هاس با جوانان غیور ایرانی مینویسه ملتم را به را میاند کامنت میدن که بی نصیب نمونن

نتیجه گیری :

مطالب بالا هپچ پیام اخلاقی نداشته پس تا لحاف یخ نکرده برو بخواب