قرص اکس بخورید

سلام دوستان من چند روزی نبودم تو جنگل گیر کرده بودم؛آخه شیره نمیذاشت بیام میگفت پیش من واسا و با من کارهای بی ناموسی بکن.

خب بگذریم امروز تو مجله میخوندم که نوشته بود اکس نخورید زیان آور هست؛میمیرید و از این کسشرها. منم گفتم پس بر من و هر مسلمون دیگری واجب هست اطلاعات مشتی به شما بدهد.

از من میشنوید قرص اکس بخورید و حالشو ببرید چون وقتی هرکس اکس میخوره بطور ناگهانی به سمت انرژی زیاد میره؛ تغییر خلق میده؛ پر حرفی میکند؛آواز میخواند؛میرقصد؛جوک میگوید کم میخوابد؛چشمهایش از حدقه بیرون میزندو فاز آهنگ میگیره در ضمن باید یه داف هم بغل دستتون باشه. هرکی اکس میخوره فکر میکنه با هرکی بخواد رابطه بر قرار میکنه؛ جوانان ما باید از این قرصهای شادی آور بخورند تا شاد باشند در ضمن این قرصها را همراه با مشروب بخورید فاز بیشتر میده. گوش کنید وقتی این قرصها را میخورید سعی کنید فاز دعوا نگیرید بخاطر اینکه این قرصها هم محرک هست میزیند یارو رو سرویس میکنیدا.بخاطر همین گفتم که یه داف(دخمر) بغل دستتون باشه فاز لاو بگیرید؛ بعد اینکه فاز اکس بره وقتی یادتون میاد چیکارها کردید پشماتون میریزه میگید ما اینکارو کردیم واای. توصیه من به شما این است که اصلا به حرفهای تلویزیون و رادیو و روزنامه و ... گوش نکنید و حرفهای من درست است نه حرفهای رادیو تلویزیون.میتونید برید از اونهایی که استفاده کردند بپرسید ببینید راست میگم یا نه.

قرص اکس بخورید و کوچه رو بهم بریزید و هی شلق و شولوق بکنید و هی تلق تولوق بکنید.

نتیجه گیری:

به حرف من گوش کنید ضرر نمیکنید.

قرص اکس که چیزی نیست برید اصلا سیگاری ؛ تریاک ؛ هرویین و ... چیزهای دیگه بزنید برید فضا.

آمریکا چندصد میلیون خرج میکنه میره فضا ولی جوانان ما با مبلغی ناچیز میرند فضا حالشو میبرند.

داستان شیر؛سلطان جنگل +۱۸

سلام برو بچز میخوام حکایت اون روباه رو بگم که چطوری مالید در شیر

شیر داشته دنبال روباه میگشته میخواسته روباه رو بکنه آقای خرس رو میبینه به خرس میگه روباه رو ندیدی خرس میگه یدور باید بهم بدی تا بگم روباه کجاست شیر هم به خرس یدور میده خرس هم میگه اونوری رفت روباه؛ شیر هم میره دنبال روباه بعد خرگوش رو میبینه به خرگوش میگه روباه رو ندیدی خرگوش هم میگه یدور بده بگم روباه کجاست شیر هم به خرگوش یدور میده خرگوش هم میگه اونوری رفت روباه ؛ شیر راه میوفته باز دنبال روباه گرگ رو میبینه به گرگ میگه روباه کجاست گرگ هم همونطور میگه یدور بده بگم کجاست شیر هم میده گرگ میگه اونوری رفت آقا سرت رو درد نیارم چندتا حیوون رو میبینه شیر به چندتاشون هم میده بعد به روباه میرسه دیگه کار از کار گذشته بود شیر اُبی شده بود؛ به روباه هم یدور میده و میره.

نتیجه گیری

ما از این مطلب باید بفهمیم کار زشت نکنیم چون خطر داره.

نتیجه گیری رو اندفعه میزارم به عهده شما بهترین نتیجه گیریها رو میزارم همینجا.

---------------------------------------------------------------------

یسری از بروبچز مثل دنیای قشنگ الهه تو نظرات گفته بودند که اوشگول جان ما از نوشته هات چیزی نمیفهمیم. خواستم بگم خودمم نمیفهمم چی مینویسم اگه فهمیدم به شما هم میگم.

-------نتیجه گیریهای شما--------

آقای ! ممنون از لطف تو من نوکرتم

۱- اوشگول مجنون شیر نبود  و گرنه می کشید پایین و در به در و تبعید نمی شد
۲- یه ضرب المثل اساطیری
هرکه کون داد مرد میدان شد
هرکه کون کرد خار میدان شد

اوشگول دیوانهْ سرباز‌، تبعید شد

سلام همسفر جاده های چشم به راه (منظور اوشگول دیوانه ست)

بیقرارم بیقرار لحظه های ناب تنهایی بیقراره لحظه ای برای گریستن

شوق و شوری دارم که تو را میبینم تو که عطر ناز نفست در سرتاسر دنیا پیچیده

در دلم شوق ماندن نمانده               عشقتان تا جنونم کشانده

فکر دیدار روز اول                          داغ سرخی به قلبم کشانده

اوشگول جان میدانی به وسعت کهکشان و به وسعت دریا دوستت دارم و تو قابلمه نشستم یه لنگه کفش بدستم منتظرت نشستم.

وقتی تو بیایی دیگر در دلم غمی باقی نمیماند چون تو خیلی کسخلی ای اوشگول جان.

ای دوستان اوشگول رفت ۶ ماه به شیراز فرماندشون تبعیدش کرد. این حرفها هم زدم این خل وضع حال کنه. از این به بعد من مینویسم و اوشگول جان تو هم وقت کردی از شیراز برو کافینت بنویس.

ولی این فرمانده ها چکارها که نمیکنند.حالا چون نکشید پایین فرستادنش شیراز.      البته آستینش رو نکشید پایین

نتیجه گیری

همونطور که گفتم این حرکات از توطئه های استکبار جهانی بر علیه یک سرباز که کاربره اینترنت است که این اوشگوله سرباز رو ۶ماه فیلترش کردند از پادگان

زیاد نیا نت چون چیزهای بی ناموسی زیاد داره

روزگارم بر خلاف آرزوهایم گذشت...

اگر زندگی مرگ است و مرگ زندگی      پس درود بر مرگ و مرگ بر زندگی

چرا آستینهات بالاست؟؟؟

سلام  من امروز خواستم یکی از مطالب کسشر و باحالم رو بگم که یه خنده ای بیاد بر لبان شما ولی یه اتفاق برای من (اوشگول دیووانه) پیش اومد.منه اوشگول دیوانه سرباز  ۱۰ماه خدمت تو سپاه هستم (عاقل هم خدمت رو چند سال پیش تموم کرده) آقا این فرمانده ما رو تو پادگان دید که آستینامون دوتا تا خورده رفته بالا بعدش به ما گیر داد سره اینکه آستینات چرا دو  تا تا خورده رفته بالاو یه کم چرت و پرت گفت منم گفتم مگه چی شده حالا شرمنده اونم گفت: میفرستمت بری لب مرز خدمت کنی.گفتم آقا یه ارفاق بکن گفت پس خودت انتخاب کن تایباد یا زاهدان  (اینم از ارفاقش تایباد و زاهدان)

منم موندم هیچی نگفتم. فردای اون روز یه نامه زدن برام که برم ۶ماه شیراز تبعید شدم و اونجا خدمت کنم.

 آخه این درسته یه سرباز بدبخت رو بخاطر این آواره کنند؟ (شما بگید)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

بچه مثبت :

سلام دوستان من با شنیدن این خبر از دوستم خیلی ناراحت شدم اما نتیجه ای که گرفتم این بود که آدم واسه اینکه فرماندش گفته آستینتو بکش پائین خودشو ۶ ماه آواره نمیکنه تو این شهر و اون شهر اما یه کم که بیشتر فکر کردم دیدم که دوستم چقدر عاقلانه فکر کرده و تو دلم بهش احسنت گفتم چرا ؟ چون امکان داشت فرمانده دفعه بعد ازو میخواست که شلوارشو بکشه پائیین به هر حال این یکی از توطئه های استکبار جهانی بود که من به اون پی بردم