تیغ زدن اینترنتی

دوستان سلام خواستم یکی از خاطرات 3 سال پیشم رو براتون بگم والا من چند سال پیش هی چت میکردم و دیدم پسره به اسم بربود با یه دختره با اسم بارون دوست شده بود یعنی خرش کرده بود .بربود بچه تهران و سارا نمیدونم عرب یا افغانی بود از آمریکا بود. آقا این بربود این دختره رو اسگل میکرد یعنی گفته بود میخوامت عاشقتم بارون اسگل هم براش هی پول میفرستاد .
آخه این بربود زرنگ بود هر دفعه واسه بارون یه بهونه میوورد که من چکم برگشت خورده یا ورشکست شدم و از این کسشعرها...آخرین بار یادمه بربود از این اسگل خر 10.000دلار گرفت وتو این میون یه پسره با اسم وحید اونم از تهران تو ویس چت پیداش شد و وحید هم از ماجرای بارون و بربود با خبر شد و مخ بارون رو زد و به بارون گفت این تو رو واسه پول میخواد و معتاده.
آخر بارون با بربود به هم زد و با وحید رفیق شد من وحید رو دیده بودم فهمیدم این وحید 100 پله حروم زاده تر از بربود هست آقا سرت رو درد نیارم این وحید هم اینور اونور بعد از 8یا 9ماه رفاقت آخرش دیدم 206 خرید و مغازه زد و با بارون به هم زد..بارون یه روز از یاهو مسنجر بهم پی ام داد و در ویس شروع کرد به گریه کردن منم کلی نصیحتش کردم که این دوستی های نت همش چرت و پرت هست عزیزم و قانعش کردم.
بارون یه دختره مایع دار بود منم دیدم این وسط هی بهم میگه تو جای داداش منی و از این جور چرت و پرتها منم خواستم ببینم این دختره حالا دیگه خر میشه یا نه بهش یه روز گفتم بارون پول تلفنمون اومده زیاده بابام نمیده میخواد قطع بشه نمیتونم بیام نت و باهات حرف بزنم اونم گفت چقدر اومده منم گفتم 300.000تومان و تلفن خونمون رو داشت دیدم آره  یه روز از صرافی بهم زنگ زدن و گفتن خانم فلان براتون انقدر پول فرستاده چجوری براتون بفرستیم منم شماره حساب دادم و ریختن حسابم. منم یه شب رفتم اینترنت و دیدم آنلاینه گفت پول رسید گفتم آره.بعد گفتم بارون تو همون خر بودی که هستی فقط پالونت عوض شده گفت چطور مگه؟ گفتم خاک تو سرت من خالی بستم برات و تو برام پول فرستادی گفت جدی؟ گفتم آره احمق و بعد بهش گفتم تو آدم بشو نیستی و یه بچه دو ساله خرت میتونه بکنه.بعد از اون موقع ندیدمش چه تو یاهو چه تو ویس چت روزی.

نتیجه گیری:

نتیجه میگیریم بعضی ها خیلی زود خر میشوند.

زیاد چت نکنیم چون چیزهای بی ناموسی داره چت.

.............

............خر همون خر هست و فقط پالونش عوض شد..............

.: خریت مــرتفـع کوهــی خطرنــاک
                                نــدارد
خـر ز بـالارفـتنش باک

 چو بر اوجش رسدهرکس که خرشد
                                بیافتد با کمـر، جانش بدر شد :. (با تشکر از
مرد شعر )

(راستی قالب نو چطوره)

ره چنان بسته است که پرواز نگه در همین یک قدمی میماند

یکی از این مسئولان کاروانهای حج و زیارت تعریف میکرد میگفت تو صفا و مروه دیدیم یکی از حجاج ایرانی همش میخنده و وقتی هم ازش میپرسیم چته جواب میده میگه بیخیال بعدا واستون میگم شب که دور هم نشسته بودیم ازش پرسیدیم که الان میگی چت بود اینقدر میخندیدی که شروع کرد به تعریف و گفت : راستشو بخوای من ۲ سال پیش داشتم با سواری از کاشان میو مدم به سمت تهران که یه پیرزن تو راه دست بلند کرد و ما سوارش کردیم تو راه سر صحبت باز شد و داشتیم گپ میزدیم که یه دفعه دیدم پیرزنه بهم گفت میشه با من سکس کنی منم که از تعجب داشتم شاخ در می آوردم هر باری که میگفت امتناع میکردم خلاصه از بس التماس کرد منم قبول کردم زدم به یه جاده خاکی به یه جای امن که رسیدیم اونو به مراد دلش رسوندم تا کارمون تموم شد دیدم مرتب داره دعام میکنه و میگه الهی خدا قسمتت کنه بری مکه  که جیگر منو حال آوردی و مرتب این دعا رو تکرار میکرد خلاصه این قضیه گذشت و من الان تو صفا و مروه یاد این دعای پیرزن افتادم و خندم گرفت .

نتیجه گیری از این مطلب و میگذارم به عهده شما عزیزان که هم بیشتر از من سرتون میشه و هم سینه سوخته تر از من هستید .. اگه دلتون شکست مارو هم دعا کنید .

---------------------------------------------------------------------------------                            

نظرات و میخوندم دیدو یکی از شوشو قری های دانشگاه ازاد از اسلام اومده اینجا و چرت نوشته عزیزم بین یه آدمی که به بلوغ رسیده و کسی که نرسیده فرقای زیادی هست که اگه بخوای بدونی یک جا قرار بگذار تا فرقشو بکنم تو چشات اگه تو امروز عذا ماتم گرفتی که چه جوری بری خدمت من ۱ ساله که خدمتم تموم شد جایی خدمت میکردم که وقتی موتور برق پادگان خاموش میشد گنده تر از بابا بزرگت هم تخم نمیکرد تنهایی کشیک بده یادش بخیر چارتا هلیکوپتر قراضه بود اون طرف پادگان که ملت و اسیر کرده بود رسم پادگان و سینه سوخته های مجلس میدونند مهم نیست کشیک واسه چی میدی مهم اینه که کشیک بدی خلاصه پست پرواز ما هم شامل شده بود از نگهبانی این چهار تا هلیکوپتر قراضه بین بچه ها شایعه شده بود که پست پرواز جن داره و شبها جن ها میاند و سیگار تعارف میکنند و اگه خواب باشی اسلحه تو میبرند همش کرسی شعر بود همه هم میدونسند دروغه همه هم دوست داشتند ازش حرف بزنند و بهش پرو بال بدنند اما شبی که نوبت میرسید به پست پرواز عذا همه رو میگرفت نمیدونم ذهنیت بود یا عینیت اما خیلی بد بود به قول معروف تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها شبای آخر ماه که تاریک تاریک بود همش احساس میکردی که دورو برت یه چیزایی تردد میکنند اما نور چراغ و به هر طرف مینداختی هیچی نبود که نبود زمانی بود که میخواستی زمان زود بگذره اما بر عکس زمان هم دوست داشت با تو لجبازی که هر چی بود تموم شد ۲ سال عمری که بی جهت طی شد و بجز هفت هشتا دوست با حال هیچ منفعتی واسه ما نداشت .

------------------------------------------------------------------------------------------

نتیجه گیری از مطالب بالا :

۱-ما از بالا این نتیجه رو میگیریم که به پدر و مادر و کسبه محل احترام بگذاریم .

 

بی تو مهتاب شبی بخواب بابا حال نداریم نصفه شبی

عکس خاله سوسک کس خلبا عرض سلام

کاریکاتور جنجالی که در روزنامه ایران علیه ترکها چاپ شد را در بالا می بینید  سوال من اینه آیا  این درسته که بخاطر یه سوسک این همه بلوا دزست بشه بابا بیخیال دیگه ناز کردنم حدی داره به نظر من اگه کاریکاتوریست بجای سوسک خر کشیده بود عواقبش واسش کمتر بود چون ترکها با خر بیشتر همزاد پنداری میکنن تا با سوسک شیطونه میگه همین الان ۳۹ تا جک واسه این ترکای آشوبگر بنویسم اما وقتشو ندارم من از همین جا و از روی همین صندلی شکسته میگم اون روزنامه نگار بی گناه و هم آزاد کنید یا اینکه تمام کسایی که دارند واسه ترکا جوک میگندو بگیرید و زندان کنید که در اینصورت باید دور کل ایران و سیم خاردار بکسشید چون همه باید زندانی بشند آقا خجالت بکشید حیا کنید این همه آشوب این همه حاشیه واسه یه سوسک که داره ترکی حرف میزنه والا اگه این سوسکه فارسی حرف میزد عمرن فارسها این کارارو میکردند با این حال ملت آذری ما با این کارشون یکبار دیگه ترک بودنشونو ثابت کردند

خدایا شکرت که نشدم ترکت

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

آقا ما از بچگی شانس نداشتیم پیروز یکی از دوستان رو دیدیم بعد مدتها شروع کرد به گلایه که این داداش کوچیکه ما اومده وبلاگ شما رو خونده و به اصطلاح بد آموز شده گفتم چطور گفت: آخه همش تو خونه حرفای زشت میزنه مثلا پیروز به من گفت کو...ده پریود من و بگو اومدم خونه یک به یک پست ها رو خوندم اما همچین حرفی پیدا نکردم که نکردم و به توطئه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار عزیز پی بردم شیطونه میگه با سه تا پست دیگه اینجا رو فیلتر کنم اما نظر شریک در ...ون بازم و باید بپرسم جا داره از همین جا سلامی خدمتشون عرض کنم واز جماعت وبلاگ نویس خواهش کنم پول رو هم گذاشته تا بدیم به این شریک وبلاگی ما بلکه این موبایلشو وصل کنه بعض همتون نباشه خیلی آدمه دری وری و دو دره بازیه اما با همه رندیش میخامش با یه غمی

نتایج اخلاقی که ما از این post میگیریم اینه :

.....

.......

..........

...............

......................

..............................

..........................................

- نتیجه ای نداره برو بخواب تا لحاف یخ نکرده .