بی تو مهتاب شبی بخواب بابا حال نداریم نصفه شبی

عکس خاله سوسک کس خلبا عرض سلام

کاریکاتور جنجالی که در روزنامه ایران علیه ترکها چاپ شد را در بالا می بینید  سوال من اینه آیا  این درسته که بخاطر یه سوسک این همه بلوا دزست بشه بابا بیخیال دیگه ناز کردنم حدی داره به نظر من اگه کاریکاتوریست بجای سوسک خر کشیده بود عواقبش واسش کمتر بود چون ترکها با خر بیشتر همزاد پنداری میکنن تا با سوسک شیطونه میگه همین الان ۳۹ تا جک واسه این ترکای آشوبگر بنویسم اما وقتشو ندارم من از همین جا و از روی همین صندلی شکسته میگم اون روزنامه نگار بی گناه و هم آزاد کنید یا اینکه تمام کسایی که دارند واسه ترکا جوک میگندو بگیرید و زندان کنید که در اینصورت باید دور کل ایران و سیم خاردار بکسشید چون همه باید زندانی بشند آقا خجالت بکشید حیا کنید این همه آشوب این همه حاشیه واسه یه سوسک که داره ترکی حرف میزنه والا اگه این سوسکه فارسی حرف میزد عمرن فارسها این کارارو میکردند با این حال ملت آذری ما با این کارشون یکبار دیگه ترک بودنشونو ثابت کردند

خدایا شکرت که نشدم ترکت

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

آقا ما از بچگی شانس نداشتیم پیروز یکی از دوستان رو دیدیم بعد مدتها شروع کرد به گلایه که این داداش کوچیکه ما اومده وبلاگ شما رو خونده و به اصطلاح بد آموز شده گفتم چطور گفت: آخه همش تو خونه حرفای زشت میزنه مثلا پیروز به من گفت کو...ده پریود من و بگو اومدم خونه یک به یک پست ها رو خوندم اما همچین حرفی پیدا نکردم که نکردم و به توطئه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار عزیز پی بردم شیطونه میگه با سه تا پست دیگه اینجا رو فیلتر کنم اما نظر شریک در ...ون بازم و باید بپرسم جا داره از همین جا سلامی خدمتشون عرض کنم واز جماعت وبلاگ نویس خواهش کنم پول رو هم گذاشته تا بدیم به این شریک وبلاگی ما بلکه این موبایلشو وصل کنه بعض همتون نباشه خیلی آدمه دری وری و دو دره بازیه اما با همه رندیش میخامش با یه غمی

نتایج اخلاقی که ما از این post میگیریم اینه :

.....

.......

..........

...............

......................

..............................

..........................................

- نتیجه ای نداره برو بخواب تا لحاف یخ نکرده .

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مصطفی 1385/03/07 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام بابا اینها هم واقعا ترک هستندا...
راستی فکر کنم داداش کوچیکه این حرفها رو نتیجه گیری کرده از حرفای ما.....
loooooooooooooooooooool

امین 1385/03/07 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.your-jojo.blogsky.com

salam mmnon az nazareton

علی 1385/03/11 ساعت 06:26 ب.ظ

ایول.

! 1385/03/11 ساعت 06:43 ب.ظ http://alldaytimes.blogsky.com/

سلام
می خواستم بابت اینکه بهم سرزدی ازت تشکر کنم وکامنت بزنم .
-------------
اول اون نوشته پاینی رو خوندم ...
.... اهه .... اون پایین نه ... این طرف
.... عجب آدمیه ها ....

حالا خودت چی ..؟
اینایی که نوشتی از خودت یا تو هم کپی می زنی ...؟
-----------
ولی حالا هرچی
با حال بود
--------
از اونجایی که یه مدته روغن ترمز خالی کردم و خیلی خنده به سراغم نمیاد
با این نوشته تو خیلی حال کردم
------------
آخر هفته به هر دوی شما خوش بگزره
هم خودت .... هم اون عاقله
--------
.... بالاخره اون پاینو پیدا کردی یا نه
-------------
امیدوارم که از مزاح من برداشت جسارت نداشته باشی

یا علی
!

Reza 1385/03/13 ساعت 03:13 ب.ظ

Salam... rast migiya bayad hamun Eshag mikeshidan beheshun barnemikhord..:D

رضا 1385/03/13 ساعت 09:33 ب.ظ http://alaska.blogfa.com

سلام من نویسنده وبلاگ آلاسکا هستم. از اینکه نظر دادی ممنونم راستی این پست اولت منو یاده روزنامه ایران انداخت چون من با روزنامه ایران حال میکردم البته حالا که بسته شد.قربانت رضا.

خیلی آدم کوته فکر و احمقی هستی..میدونم که هنوزم به سن بلوغ نرسیدی و اینرو هم از مامانت پرسیدم که تا . تو شورتت میشاشی ... و از خواب بیدار میشی اون وقته که میگی کاش بزرگ شده بودم و خیلی از حرفارو با منطق و عقل مینوشتم و روی کاغذ میاوردم. بحث روی یک قوم نیست(آذری ها) بحث بر روی ندونم کاری یه سری از بچه های نادونی امثال شما ست که توی حرف زدن کم میارین و ایرانو ایرانی رو از هم میپاچونید... خدا رو قسم میخورم که اهل مطالعه هم نیستی...پس لطفا حرف گنده تر از دهانت نزن کوچلو.

شیوا 1385/03/14 ساعت 05:29 ب.ظ http://sheved.blogsky.om

دسسسسستت درد نکنه ! من داشتم از فضولی میمردم که این کاریکاتور رو ببینم ...

آرمان 1385/03/15 ساعت 10:05 ق.ظ

آرمان 1385/03/15 ساعت 10:06 ق.ظ

میدونی بین ترکیه و اردبیل رو سیم خاردار کشیدن؟
میدونی چرا؟
چون که خر تو خر میشد اگه نمیکشیدن.

ساحر 1385/03/22 ساعت 04:09 ب.ظ http://X-WOLF.BLOGSKY.COM

سلام
اول ممنون که به وبلاگم سر زدی
دوم میخواستم بگم واقعا اسم وبلاگت با خودت همخونی داره
نوشته های دیگه ات رو خوندم با اینکه همش چرت وپرت بود
ولی به خودم اجاره بی ادبی ندادم
ولی نوشته های در مورد ترکها رو نتونستم تحمل کنم
راستش اگه دم دستم بودی می کر...ت
راستی اگه میخوای در مورد تاریخ پارس بیشتر بدونی و خودتون رو بیشتر بشناسین به نوشته با عنوان نامه یک آذربایجانی به رئیس جمهور من رو بخون تا شاید یکمی از واقعیت ها رو بدونی

روزخوش یادت باشه من MR.WOLF هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد