وبلاگ چیست؟

سلام دوستام امروز میخوام درباره وبلاگ براتون توضیح بدم.

وبلاگ چیست؟

وبلاگ یه صفحه وب میباشد که همه میتونند مفتی درست کنند و چرت و پرت و کسشراشون رو بنویسند مثل من که الان دارم اینکارو میکنم که اکثرن میان خالی میبندند تو وبلاگشون و مینوسین که من اینجوری بودم و اونجوری بودم آخه یکی نیست بگه احمق خالی نبند یا یکی دیگه میاد وبلاگ درست میکنه مطالب سایتهای دیگه رو کپی میکنه میزنه وبلاگش والله آدم چه چیزا که نمیبینه...یا یکی میاد شایعه مینویسه و خیلی چیزهای دیگه که مختون میگوزه بنویسم مثل من که الان مخم گوزیده.

اکثر وبلاگها شخصی هستند و افراد اونچیزی که تو کله پوکشون میاد مینویسند و یه سری هم میان چند نفری درست میکنند مثل همین وبلاگ که حاصل دو نفره یکی کسخل اون یکی منطقی. میگما حالا فهمیدین وبلاگ چیه؟

(بر گرفته از اینجا )

والله این تیم های ملی هم بیکارند که میرن جام جهانی آخه یکی نیست بگه اسگلها شما که میدونین یا برزیل یا فرانسه یا آرژانتین یا آلمان قهرمان میشه شما دیگه چرا میرید. به نظرم این ۴ تیم باید برن جام جهانی.

من که برام مهم نیست فقط اینو بگم که شبها میخوابید قرصاتون رو بشورید بخورید و سرپا نشاشید.

راستی به نظر من هر محلی یه اوشگول داره باهاشون حال کنید باور کنید اونا مخشون از خودت بهتر کار میکنه جدیدن رو موشای آزمایشگاهیه کسمغز آزمایش کردن که مخشون از آدم عادی بهتر کار میکنه و فعالیت مغزیشون بیشتر است.

سلامی دوباره

سلامی دوباره به دوستان من اوشگول بعد از چند سال اومدم نت و این وبلاگ رو  دیدم به گا رفته بعد انتقال دادم بهتر شد و گفتم بهتره باز شروع کنم یه چرت و پرت بنویسم تا ببینید و برینید.

ولی دیدم جا تره بچه نیست. دیدم اینجا یجاش میلنگه آره لنگیشو پیدا کردم یکی کمه درسته اونم بچه مثبت هست الان میرم بهش میزنگ که باز باید شروع کنیم.

نظرتون چیه شروع کنیم یا نه؟

باشه شروع میکنم الان که حسش نیست بزارید حسش بیاد مینویسم... من دوباره میگم اسمم اوشگول و رفیقمم دوباره میارم اونم بچه مثبت.

(تو این پستم چرت و پرت ننوشتم حال کنید)