تراوشات ذهنیم در شب جمعه

 سلام به همه شو شو قری های عزیز

دوستی دارم که یه نمه سنش بالا رفته بود واسه ازدواج تا همین اواخر بازار آزاد کار میکرد یه مقدار هم افراط میکرد شاید دلیل به تعویق افتادن ازدواجش و همین سک.س های خیابونیش دونست بگذریم ما هر وقت بهش میگفتیم اشکان تو چرا زن نمیگیری میگفت آخه من هر جا میرم خواستگاری تو جلسه خواستگاری حسابی شرمنده میشم !!! آخه یا مادر عروس و قبلا کردم یا عمه هاشو و یا خاله هاشو .

گذشت و گذشت تا این اواخر مادر اشکان مرحوم شد و حسابی تنها شد واسه پر کردن خلاء عاطفیش هم که شده بود تن به ازدواج داد . دیشب عروسیش بود جاتون خالی بد نبود .

عروسیش که تموم شد و نوبت به عروس کشون رسید من فهمیدم کله خری و حروم زادگی اشکان تاثیر محیط نبوده و بصورت ژنتیک بهش رسیده ، خدایی فامیلاش از هیچ کاری فرو گذار نکردند ترقه میزدند که من موج انفجارشو رو صورتم احساس میکردم .وقتی وسط اتوبان ایستادند واسه بزن و برخص من واسش یه sms فرستادم که اشکان جان  این همه ک..س حروومی کردی یکی نفهمید امشب که میخوای حلال واری جا بزنی ببین شهر و به چه نکبتی کشیدی .

بعد عروس کشون با دوستان که رفتیم واسه عرض تبریک و خداحافظی تا منو دید نیشش تا فرق سرش باز شد معلوم بود که جیگرش با این sms  من حال اومده .

دیشب یه بلوتوث از رفقا گرفتم که کلی باهاش حال کردم فرمت صوتی اونو طوری تغییر دادم که با  real player  هــم میشـــــــه گو شش داد اسم این شاهکار ادبی هست حاج خانم کون و چند ؟

                                                                دانلود( حاج خانم کون و چند)

 

                                                                                                (  نوشته شده توسط بچه مثبت)

نظرات 13 + ارسال نظر

سلام بر مثبت و اشگول ...
راستی رفتم تو آرشیوت این داستان شیر رو خوندم ... چه بی تربیتی بود.... راستی من ریلپلیر ندارم ٬ حوصله دانلود هم ندارم ... همینجوری خندیدم که حصرت به دل از دنیا نرم...

سلام داداش !!!
چه خبر !!!؟؟؟؟؟؟
منم مثل تو مینویسم !!! ۱ سر بزن !!!‌ ۱ نظر بده !!! و یه کم بخند !!!

امین زاغی 1385/06/31 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.lofboys.blogfa.com

سلام میگم این قالب چرا وقتی مینیمم میزنی قسمت پیوندا میاد تو نوشته ها امتحان کن
بعد مگه قول ندادی این امار وب رو درس کنی هاااااااااااا

مهران 1385/07/01 ساعت 02:25 ق.ظ http://doostatdaram.blogspot.com

میگم با این رفیقای خفن معاشرت نکن. منحرفت میکنن ها! بعد یکی مث من بایس بیاد انحرافتو راست بکنه.
راستی انحرافت راست میشه یا مث مال من پیر مرد آویزونه؟

ستاره 1385/07/01 ساعت 02:11 ب.ظ http://herkoolenini.mihanblog.com

سلام به هر دوتاتون..... بابا چرا آپ میکنین نمیگین؟؟؟؟؟؟؟ بعدشم چرا پیش من نیومدین؟ بعد ترشم اوشگول جونم یعنی الان که ۲ تا شده ۳ تا شدین؟ فهمیدی ؟؟؟؟؟؟؟ بیاین دیگه... من همش میام ولی شماها کم میاین ..

ممد 1385/07/01 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.m4ndm.org

عجب..
رفقا شما هم یکی یکی دارن میپرن
پرواز را به خاطر بسپار همه رفتنی هستیم
همانگونه که ما رفتیمو شما هم خواهید آمد
خب ما یه سلام کنیم خدمت بچه مثبت و اوشگول و به خصوص + جان که فک و فامیل بچه محلای ما هم هست
قربونت برم مثبتم ک*نو چند ؟؟؟؟؟
شنیدم خوبشو داری J: دی
فدات بچسبم
زت زیاد

سلام






جه رفیقایی داری به مولا



تو چی اینجوری خدایی؟

حمید 1385/07/01 ساعت 11:08 ب.ظ

بابا اشکول جون مثل ادم با یه فرمت درسا اژلود میکردی تو هم!!!!!

hamed 1385/07/02 ساعت 12:22 ق.ظ http://hamedff1986.blogfa.com

به این میگن یه وبلاگ غیر اخلاقیه توپ !!!!
باحاله البته نه به خاطر اینکه از بعضی لغتهای خاص استفاده میکنی بلکه به خاطر رک بودنش.
راستی این اشکان شما اگه عروس خانوم هم قبلا بی سر و صدا کاری کرده باشه ناراحت نمیشه؟؟؟؟

سولاخ شدن بادبادک سرخ و جشن وپایکوبی رو به همه تاجیا تبریک میگم در ضمن تا اطلاع ثانوی هیچ احدی حق نداره به علی نیکی توهین کنه و از عزیزان جایگاه هشتی نیز خواهشمندیم از شعارهای توهین آمیز الالخصوص شعارمعروف واحدی دوجنسه وشعارهای نژادپرستانه در استادیوم ها و اماکن عمومی خودداری شود با تشکر شوالیه و فدایی ژنرال;هیچکس.

.::.هیچکس.::. 1385/07/02 ساعت 07:01 ق.ظ

سولاخ شدن بادبادک سرخ و جشن وپایکوبی رو به همه تاجیا تبریک میگم در ضمن تا اطلاع ثانوی هیچ احدی حق نداره به علی نیکی توهین کنه و از عزیزان جایگاه هشتی نیز خواهشمندیم از شعارهای توهین آمیز الالخصوص شعارمعروف واحدی دوجنسه وشعارهای نژادپرستانه در استادیوم ها و اماکن عمومی خودداری شود با تشکر شوالیه و فدایی ژنرال;هیچکس.

سولاخ شدن بادبادک سرخ و جشن وپایکوبی رو به همه تاجیا تبریک میگم در ضمن تا اطلاع ثانوی هیچ احدی حق نداره به علی نیکی توهین کنه و از عزیزان جایگاه هشتی نیز خواهشمندیم از شعارهای توهین آمیز الالخصوص شعارمعروف واحدی دوجنسه وشعارهای نژادپرستانه در استادیوم ها و اماکن عمومی خودداری شود با تشکر شوالیه و فدایی ژنرال;هیچکس.

رسول 1385/07/03 ساعت 11:39 ب.ظ

ای بابا.اپدیت کنید دیگه گشاد بازی رو بزارید کنار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد