سلامی دوباره

سلامی دوباره به دوستان من اوشگول بعد از چند سال اومدم نت و این وبلاگ رو  دیدم به گا رفته بعد انتقال دادم بهتر شد و گفتم بهتره باز شروع کنم یه چرت و پرت بنویسم تا ببینید و برینید.

ولی دیدم جا تره بچه نیست. دیدم اینجا یجاش میلنگه آره لنگیشو پیدا کردم یکی کمه درسته اونم بچه مثبت هست الان میرم بهش میزنگ که باز باید شروع کنیم.

نظرتون چیه شروع کنیم یا نه؟

باشه شروع میکنم الان که حسش نیست بزارید حسش بیاد مینویسم... من دوباره میگم اسمم اوشگول و رفیقمم دوباره میارم اونم بچه مثبت.

(تو این پستم چرت و پرت ننوشتم حال کنید)

نظرات 2 + ارسال نظر
مرورگر.کام 1385/02/08 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

bacheh + 1385/02/11 ساعت 07:02 ب.ظ

hala ke shoro kardi manam vazifeye har zan ya marde mosalmoone ke ham bekeshe va az farda shab byad in web logo bekhoneh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد